Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Tak smakuje Warszawa

Królewskie otwiera właśnie sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej dzielnicom stolicy.

W tym roku Królewskie zaprasza do odkrywania unikalnego charakteru warszawskich dzielnic, z których każda ma swoją własną tożsamość. Królewskie dostrzega tę wyjątkowość i podkreśla unikalny związek mieszkańców z ich najbliższą okolicą.

- Naszym priorytetem na ten rok jest utrwalenie silnej więzi z mieszkańcami stolicy i całego regionu. Chcemy utrzymać i wzmocnić pozycję lidera w Warszawie oraz na całym Mazowszu. Nasza dzielnicowa kampania została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów, będziemy więc nadal ją rozwijać – mówi Mariusz Brzeziński, odpowiedzialny za markę Królewskie w Grupie Żywiec.

Na ulicach Warszawy na nośnikach wielkoformatowych zawisły już kreacje nawiązujące do lokalnych miejsc i symboli. Każdej z 18 dzielnic towarzyszy dedykowane hasło i grafika. Np. na ulicach Bielan zobaczymy billboardy "Hucznie przy Hucie", zaś "Z nadbagażem przy Okęciu" we Włochach.

W nowy rok marka weszła także z odświeżonym opakowaniem. Etykieta Królewskiego zyskała współczesny charakter, który lepiej oddaje ducha nowoczesnej Warszawy. Wkrótce, już po raz trzeci, marka wypuści też limitowaną edycję opakowań dedykowanych dzielnicom. Tym razem znajdą się na nich ciekawostki odkrywające pochodzenie dzisiejszych nazw dzielnic.

Za kreacje oraz działania BTL dla marki Królewskie odpowiada agencja Just. Odświeżone opakowania oraz limitowaną edycję puszek zaprojektowało Wilk Studio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla Królewskiego prowadzi agencja ROOTS, a komunikację digital i social media – TWIN.digital collective.

Joanna Hamdan 9673 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }