Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Be A Convivialist!"

Pod takim hasłem Grupa Pernod Ricard rozpoczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną.

Producent już od wielu lat realizuje swoje działania w oparciu o wizję "Creators of Conviviality".

Ideą firmy jest Conviviality – wartość oznaczająca tworzenie serdecznej atmosfery, odzwierciedlająca gościnność, towarzyskość, ciepło i radość płynącą z chwil spędzonych z bliskimi.

Jednak w dzisiejszym świecie Conviviality zdaje się być coraz mniej, a potrzebujemy jej bardziej niż kiedykolwiek. Takie wnioski wyłaniają się z globalnego badania przeprowadzonego przez OpinionWay w 11 krajach na 5 kontynentach, z udziałem prawie 11 500 respondentów. Wyniki te stały się podstawą rozpoczynającej się właśnie globalnej kampanii 360° Grupy Pernod Ricard. Jest ona swoistym wezwaniem, aby w świecie, który coraz mniej miejsca pozostawia na Conviviality, nadal praktykować tę sztukę.

Kluczowym elementem nowej kampanii Grupy Pernod Ricard jest film dokumentalny zatytułowany "The Power of Conviviality", zrealizowany przez studio Elephant At Work. Celem filmu było zebranie autentycznych opowieści ludzi z całego świata, mówiących o tym, jaką rolę Conviviality pełni w ich życiu. Z zebranego materiału wyłania się inspirowany prawdziwym życiem obraz, ukazujący chwile spędzone z innymi jako źródło szczerej radości.

Ekipa filmowa odwiedziła 12 różnych miejsc na świecie, pokazując wiele różnorodnych zachowań towarzyskich: od spotkania w barze karaoke w Szanghaju, przez wspólne wyjście przyjaciół w Marsylii, elegancki obiad w Nowym Orleanie, świętowanie Sylwestra w Berlinie, po spędzanie czasu w barze na Brooklynie i ślub na Goa. Każda z tych okazji ilustruje uniwersalną potrzebę bycia razem w świecie, w którym ludzie pozostają ze sobą w nieustającym kontakcie, a jednak coraz rzadziej znajdują czas na spotkania twarzą w twarz.

Materiał można obejrzeć na dedykowanej platformie www.theconvivialists.com. Jest on przeznaczony dla każdego kto chciałby żyć w duchu Conviviality, czyli dla tych, którzy cenią serdeczność, poznawanie nowych ludzi i dzielenie się doświadczeniami.

W ramach najnowszej kampanii, Grupa Pernod Ricard nawiązała współpracę z Vice, dzięki której powstanie wyjątkowa seria reportaży z całego świata, przygotowanych z udziałem Laurence’a Corneta i fotografa Stéphane’a Lavoué (laureata Niepce Award 2018), znanego z prac dla "The New York Times", brytyjskiego "The Times", a także "Le Figaro" i "Le Monde". Wykorzystując swoje umiejętności, Laurence i Stéphane wyruszą w poszukiwaniu ducha Conviviality, spotykając na swojej drodze prawdziwych ambasadorów dzielenia się radością płynącą z czasu spędzonego w gronie bliskich.

Dokument, który powstawał przez kilka miesięcy, zabierze widzów na małą irlandzką wyspę, aby odkryć tajemnice legendarnego pubu, pokaże grupę surferów żyjących gdzieś między Pacyfikiem a Amazonią w Kolumbii. Przeniesie nas na Kubę, gdzie życzliwość jest niczym religia, a także do osobliwego królestwa we Włoszech, a także do Chin i społeczności kobiet żyjących u stóp Himalajów.

Joanna Hamdan 8110 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }