PepsiCo. Pepsi Ginger

O smaku imbirowym.

Pepsi Ginger to smak, dostępny tylko i wyłącznie w bogatej ofercie produktowej PepsiCo. Niezwykle zaskakująca kompozycja smakowa z imbirem w roli głównej gwarantuje orzeźwienie, a jednocześnie inspiruje konsumentów do aktywnego spędzania czasu i podejmowania nowych wyzwań.

Pepsi Ginger rozszerzy szeroką gamę oferowanych na rynku wariantów bezcukrowych, takich jak Pepsi Bez Kalorii, Pepsi Wild Cherry (o smaku wiśni) oraz Pepsi Lime (o smaku limonki). Napój Pepsi Ginger będzie dostępny na sklepowych półkach w całej Polsce w wielu różnych wariantach opakowań: w puszkach o pojemności 330 ml, butelkach 500 ml oraz 1 l, a także w większych opakowaniach.

Pojawieniu się na rynku nowego smaku Pepsi Ginger towarzyszyć będzie silna kampania 360° pod hasłem "Przełam rutynę", która obejmuje działania reklamowe w telewizji oraz kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram.

Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja Artegence. Adaptację spotu TV (https://www.youtube.com/watch?v=W7Zep-587qY) przygotowała agencja BBDO Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }