Henryk Kania z Otylią Jedrzejczak

Zakłady Mięsne kontynuują współpracę z Fundacją pływaczki będąc jednym z jej głównych partnerów.

ZM Kania rozpoczęły współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak 15 maja 2018 r. w Grębocinie k. Torunia przy projekcie "Mistrzynie w szkołach".

W czasie zeszłorocznej współpracy firma wspierała młodych sportowców swoimi produktami, a także fundowała nagrody dla najlepszych podczas zawodów.

Z początkiem 2019 r. ZM Kania przedłużyły umowę o współpracy z Fundacją na kolejny rok.

– Po bardzo pozytywnych wspólnych doświadczeniach z 2018 r. bez wahania zdecydowaliśmy się współpracować z Fundacją przez kolejne 12 miesięcy. Cieszę się, że nasza marka może towarzyszyć młodzieży w rozwijaniu ich pasji, dążeniu do doskonałości i realizacji swoich celów. To wspaniałe wartości, które dodatkowo przyświecają też naszej codziennej pracy – mówi Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Kania.

Flagowe projekty Fundacji to "Mistrzynie w szkołach" oraz "Otylia Swim Tour" i "Otylia Swim Cup".

"Otylia Swim Tour" to cykl jednodniowych warsztatów organizowanych na pływalniach w całym kraju. W każdym spotkaniu udział weźmie 120 młodych zawodników, w wieku od 9 do 14 roku życia. Dzieci przemieszczające się dwoma stylami pływackimi, ich opiekunowie i trenerzy. Dla każdej z tych grup przygotowano osobne zajęcia, by dostarczyć́ im odpowiednio sprofilowaną wiedzę i pomóc osiągać swoje cele.

Z kolei projekt "Mistrzynie w szkołach" ma na celu mobilizację młodych kobiet w wieku gimnazjalnym i licealnym do uczęszczania na lekcje wychowania fizycznego oraz promocję aktywnego trybu życia. W projekcie udział biorą mistrzynie sportu, które swoimi historiami motywują do spełnienia marzeń.

Odpowiadając na oczekiwania rodziców i trenerów pływania w 2018 Fundacja Otylii Jędrzejczak zorganizowała też dwie edycje zawodów o puchar Otylii Jędrzejczak – Otylia Swim Cup. Zmagania młodych pływaków odbyły się w czerwcu (w Gliwicach) i grudniu (w Szczecinie). W wiosennej i zimowej edycji zawodów wzięło udział prawie 2000 zawodników w wieku od 8 do 14 roku życia.

Joanna Hamdan 8110 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }