Milka i Tesco we wspólnej akcji

W ramach trwającej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" producent Milki przygotował kolejny konkurs skierowany do konsumentów, tym razem realizowany w sieciach Tesco.

W ramach rozpoczętego 30 stycznia 2019 r. i trwającego do 26 lutego 2019 r. konkursu konsumenckiego w sieci Tesco, producent Milki daje możliwość wygrania rodzinnego wyjazdu na Finał Pucharu Świata do Planicy.

Ponadto, codziennie w puli nagród znajdują się fioletowe plecaki wypełnione słodyczami.

Aby zostać uczestnikiem konkursu wystarczy kupić dowolny produkt Milka w Tesco, zarejestrować udział w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz przesłać zdjęcie swojej rodziny lub znajomych jak kibicują polskim skoczkom narciarskim.

Konkurs trwa od 30 stycznia 2019 r. do 26 lutego 2019 r i jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Tesco.

Należąca do Mondeleza marka czekolady Milka, na rynku od 25 lat, została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich w końcu ubiegłego roku.

Środki przekazane przez producenta marki Milka w ramach oficjalnego sponsoringu zostaną wykorzystane m.in. na zapewnienie kadrze jak najlepszego, zaawansowanego technologicznie sprzętu, w tym np. przeprowadzenie testów nowych kombinezonów, butów czy zapięć dla skoczków polskiej Kadry A.

Jak informuje Mondelez, w Polsce gdzie skoki narciarskie są sportem narodowym, zaangażowanie będzie miało szczególny wymiar, ponieważ ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN jest uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków. Szczegóły tutaj.

 

Ilona Mrozowska 2999 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }