- Przy tworzeniu tej linii współpracowaliśmy tylko z włoskimi producentami. Decydując się na współpracę z włoskimi dostawcami, mieliśmy pewność, że na linię GustoBello składać się będą w 100% autentyczne produkty z Italii – mówi Michał Gontarz.
Linia GustoBello to prawie 20 oryginalnych włoskich produktów. Obok makaronów i serów klienci znajdą w niej: prosciutto cotto, czyli gotowaną włoską szynkę, w cenie 5,99 zł/100g, pesto zielone i czerwone, antipasti di mare, czyli owoce morza z warzywami (14,99 zł/opak. 280g), ziemniaczane gnocchi, risotto z dodatkami, sosy pomidorowe, pastę do bruschetty (4,99zł/opak. 170g), oliwę z oliwek w cenie 17,99 zł/butelkę 500 ml oraz ciastka Fior di Neve i Ferri di Cavallo za 5,99 zł/opak.150g.
W ofercie Biedronki dostępne są także inne włoskie produkty, m.in. oliwy Monini, makarony, pesto i sosy Barilla, świeże makarony i pierożki ze słonym nadzieniem Rana, pomidory i passata Cirio, grissini Unigriss czy piwo Birra Moretti.
Biedronka proponuje również włoskie warzywa i owoce, takie jak: słodkie pomidorki uprawiane w sycylijskim regionie Pachino w cenie 4,99 zł/opak.250 g, soczyste czerwone pomarańcze sycylijskie, aromatyczne gruszki Abate Fetel z regionu Emilia-Romania oraz kiwi gold, słodsze i mniej kwaskowe niż kiwi zielone.
Dzięki towarzyszącemu ofercie folderowi klienci będą mogli dowiedzieć się także, jak połączyć proponowane przez Biedronkę produkty i stworzyć z nich prawdziwe włoskie specjały.