W telewizji od 21 stycznia do 3 marca 2019 r. oraz od 11 marca do 22 kwietnia 2019 r. emitowane będą 15- i 30-sekundowe wersje spotu reklamowego. Jego bohater spieszy się załatwiając różne sprawy. Z zadowoleniem odkrywa, że płacąc zbliżeniowo kartą za drobne zakupy oszczędza czas, który może przeznaczyć na ważniejsze rzeczy niż oczekiwanie na wydanie reszty. Spotom telewizyjnym będą towarzyszyć działania w internecie i w mediach społecznościowych, a także reklamy zewnętrzne OOH i Digital OOH.
- Celem nowej kampanii Visa jest zachęcenie konsumentów do dokonywania płatności zbliżeniowych także za niewielkie, codzienne zakupy. Zależy nam na podkreśleniu szerokiej sieci akceptacji transakcji cyfrowych w Polsce. Chcemy, żeby konsumenci mieli świadomość, że płatności z Visa są szybkie, wygodne, bezpieczne i łatwo dostępne na co dzień – mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing, Central Eastern Europe w Visa.
Polska, obok Czech, Słowacji i Węgier, znajduje się w światowej czołowej szóstce jeśli chodzi o popularność płatności zbliżeniowych.