W ramach kolejnej akcji lojalnościowej Polomarket której można zdobyć darmową maskotkę. Do wyboru jest sześć różnych pluszaków Angry Birds.
Ilona Mrozowska
Handel - hiper- i supermarkety
Od 6 lutego br. do 20 kwietnia klienci dokonujący zakupów w Polomarkecie mogą wziąć udział w najnowszej akcji lojalnościowej sieci.
Bohaterami promocji są ptaki-nieloty, Angry Birds, które zasłynęły w 2009 r. za sprawą gry zręcznościowej na smartfony, gdzie kolorowe ptaki walczą z armią świń. W 2016 r. ptasi przyjaciele zadebiutowali na ekranach kin w animowanym filmie. W drugiej połowie roku, kultowe postacie ponownie podbiją serca widzów na całym świecie. Do kin wchodzi kolejna część animacji o przygodach Angry Birds.
- Po raz kolejny organizujemy akcję lojalnościową skierowaną do naszych klientów. Zdecydowaliśmy, że bohaterami zostaną kultowe postacie z gier mobilnych i filmu Angry Birds. Ptasi przyjaciele i ich przygody bawią nie tylko dzieci, ale i dorosłych. Zależało nam na tym, aby akcja angażowała całe rodziny. Mamy nadzieję, że nowa kampania w naszych sklepach, podobnie jak poprzednie, przypadnie do gustu wszystkim klientom - mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów i marketingu w Polomarkecie.
Jak otrzymać pluszaka?
Aby zabrać do domu jednego z pluszaków należy na specjalnej karcie kolekcjonerskiej zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów. Za każde wydane 30 zł lub zakup specjalnie oznaczonych produktów, klient otrzymuje naklejki. Zebranie 50 znaczków upoważnia do odebrania pluszaka za darmo. Po skolekcjonowaniu połowy, czyli 25 naklejek można zakupić wybraną maskotkę w cenie 24,99 zł. Pluszaki Angry Birds można także kupić w Polomarkecie w regularnej cenie detalicznej 59,99 zł.
Cała kolekcja maskotek liczy 6 różnych postaci: Red, Chuck, Bomba, Świnia w hełmie, Bubbles oraz Stella.
Kampania z Angry Birds to kolejna akcja lojalnościowa przygotowana przez TCC Retail Marketing dla Polomarketu. Na początku ubiegłego roku miała miejsce kampania edukacyjna „Wesoła Zagródka”, która pomagała dzieciom w każdym wieku poznać i polubić zwierzęta mieszkające w Polsce. Pod koniec 2018 r. również we współpracy z TCC Retail Marketing, Polomarket nagradzał klientów maskotkami i kubkami z bohaterami Epoki Lodowcowej.
- Największe sieci handlowe dostrzegają potrzebę budowania trwałej relacji z konsumentami opartej na wzajemnej lojalności i pozytywnym przekazie, a nie tylko transakcyjnym podejściu. Z doświadczenia wiemy, że kampanie angażujące całą rodzinę najbardziej podobają się klientom - tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.
Sieć sklepów Polomarket liczy obecnie 280 placówek.