Lody Unilevera i Wawelu

W zbliżającym się sezonie wiosenno-letnim Unilever oraz Wawel wprowadzą na rynek lodów propozycje, które są rezultatem współpracy pomiędzy tymi dwiema firmami.

Kultowe smaki cukierków Michałki z Wawelu oraz czekoladek Tiki Taki i Malaga pojawią się w nowej lodowej odsłonie – pod marką Big Milk.

Konsumenci będą mieli do wyboru produkty z segmentu lodów familijnych i impulsowych – pudełka (450 ml) oraz rożki (105 ml), które w lodówkach sklepowych pojawią się w marcu. Partnerzy handlowi będą mieli dostęp do nowych produktów już od połowy lutego.

Według badań przeprowadzonych przez Nielsena między styczniem a sierpniem 2018 wartościowe udziały rynkowe marki Big Milk wynosiły 11,6%, Wawel z kolei ma obecnie 10% udziałów rynkowych w swojej kategorii i jest liderem segmentu czekolad gorzkich premium i sprzedaży słodyczy na wagę.

– Rynek lodów rośnie kilkukrotnie szybciej od reszty rynku spożywczego. To wynik dobrej pogody, ale także rosnącej popularności lodów. Współpraca z firmą Wawel umożliwi nam poszerzenie tej kategorii. Smaki bazujące na jej produktach będą uzupełnieniem naszego portfolio, zbudowanego zarówno w oparciu o globalne marki, takie jak Ben&Jerry’s czy Carte d’Or, jak i polskiego Big Milka – podkreśla Marek Kopyto, country manager w Unileverze.

Magdalena Weiss 1820 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }