Papa Diego i Van Dog podpisują umowy

Foodio Concept, właściciel marek gastronomicznych Papa Diego i Van Dog do połowy lutego podpisze pięć umów najmu lokali przy wsparciu Colliers Interntional.

Obie firmy współpracują od czerwca ubiegłego roku i w tym czasie doprowadziły do podpisania 15 umów w centrach handlowych oraz obiektach typu mixed-use. Obecnie działają już trzy restauracje Papa Diego – w poznańskiej Posnanii, gdańskim Forum i katowickim Libero, a w tym roku niemal co miesiąc planowane są otwarcia kolejnych lokali w ramach podpisanych umów.

Papa Diego to esencja tradycji, różnorodności i energii współczesnego Meksyku, w ofercie marki znajdują się dania fast casual kuchni meksykańskiej, m.in. burrito, tacos i burrito bowl. Natomiast Van Dog zaproponuje hot-dogi gourmet z kiełbaskami przygotowywanymi według autorskich receptur lokalnych masarzy, chrupką van-bułką i oryginalnymi dodatkami z całego świata oraz frytki serwowane na wiele sposobów.

Strategia rozwoju obu marek obejmuje lokowanie punktów gastronomicznych zarówno w galeriach handlowych, jak i obiektach typu mixed-use. W 2018 roku z pomocą Colliersa Foodio Concepts sfinalizowało także umowę najmu dla Papa Diego i Van Dog w Centrum Praskim Koneser. Wspólny lokal obu marek, którego otwarcie jest planowane na wiosnę, będzie jednym z pierwszych w Warszawie.

Podpisane do tej pory umowy w centrach handlowych obejmują między innymi lokalizacje takie, jak: Riviera w Gdyni, Posnania w Poznaniu, Manufaktura w Łodzi, Galeria Katowicka, Solaris oraz Karolinka w Opolu, Galeria Wołomin, Galeria Słoneczna w Radomiu oraz Nowa Stacja w Pruszkowie. Finalizowane są również umowy na kolejne lokalizacje w Warszawie.

– Marki Papa Diego i Van Dog to koncepty nowatorskie pod względem zarówno oferty, designu,  jak i, co najważniejsze, proponowanych smaków, które są odpowiedzią na współczesne wymagania klientów. Oryginalna oferta obrazuje podejście Foodio do zarządzania doświadczeniem klienta, które odgrywa obecnie kluczową rolę w wyborach zakupowych. Współpraca z Foodio daje nam wiele satysfakcji i cenne doświadczenia – sieć została bardzo pozytywnie przyjęta przez odbiorców, zarówno właścicieli centrów handlowych jak i gości – komentują Anna Radecka-Łysiak i Katarzyna Kamińska-Nobis, associate directors w dziale powierzchni handlowych w Colliers International.  

Foodio Concepts to spółka zależna sieci kin Helios należącej do Grupy Agora. W zarządzie Foodio Concepts zasiadają Piotr Grajewski i Piotr Komór, wcześniej współpracujący m.in. z restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe oraz Tomasz Haber odpowiedzialny za działalność gastronomiczną w sieci kin Helios.

 

Magdalena Weiss 2100 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }