PepsiCo i Szopi.pl we wspólnym marketingu

Serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął współpracę z PepsiCo. Firmy zamierzają organizować akcje promocyjne, a także wspólnie działać na rzecz rozwoju e-handlu i marketingu cyfrowego w Polsce.

Jednym z postanowień zawartej między partnerami umowy jest współpraca "mentorska" w zakresie marketingu, reklamy, wsparcia sprzedaży oraz e-commerce. Obejmuje to wspólne sesje mentorskie, inspiracyjne oraz kreatywne, w ramach których strony będą dzielić się doświadczeniami oraz informacjami dotyczącymi rynku, w tym efektów przeprowadzanych akcji (np. promocji, samplingów, i innych).

Właśnie trwa pierwsza akcja konsumencka, w ramach której klienci Szopi.pl, którzy za pośrednictwem serwisu zakupią dwa opakowania napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Lime, Pepsi Cherry o pojemności, m.in. 1,75 l otrzymają wraz z zakupami niespodziankę – oryginalną szklankę Pepsi. Jest to jedna z trzech szklanek Pepsi z limitowanej kolekcji zainspirowanej latami 40., 50. i 90. XX wieku. Organizatorem promocji jest Szopi.pl, promocja trwa od 21 lutego do wyczerpania zapasów.

– W najbliższym czasie planujemy więcej takich akcji. Nasze działania mają na celu zwiększenie zaangażowania klientów, korzystających z zakupów online, jak i robiących zakupy w sklepach tradycyjnych – tłumaczy Marek Noster, współtwórca Szopi.pl. 

Umowa z Szopi.pl  również dla PepsiCo ma duże znaczenie - dla Pepsi jest to bowiem okazja do silniejszego zaistnienia w obszarze e-commerce.

- PepsiCo dąży do wzmacniania swojej pozycji w różnych kanałach dotarcia do konsumentów, a w drodze do realizacji tego celu staramy się identyfikować partnerów oferujących niecodzienne rozwiązania. Te najczęściej zaoferować mogą dynamiczne polskie start-upy, a my jesteśmy otwarci na taką współpracę z partnerami – dodaje Iwona Wojna, e-commerce manager w PepsiCo.

Ostatnio Szopi.pl podpisałam więcej umów na zwiększenie skali działalności, m.in. z Carrefourem i Twisto

 

Ilona Mrozowska 3785 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.