Działające pod kontrolą systemu Android modele umożliwiają szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wdrożeniu wydajność dostaw InPost w niektórych przypadkach miał wzrosnąć nawet o 10%.
-Spółka przeszła cyfrową transformację wdrażając najnowsze technologie i przechodząc na platformę opartą na systemie Android - podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPostu.
Firma wymieniła tablety z systemem Windows na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urządzenia są wyposażone w oprogramowanie firmy OpenNet, niezależnego producenta oprogramowania i partnera firmy Zebra, specjalizującej się w aplikacjach do zastosowań logistycznych i programach dla kurierów.
Komputery mobilne TC56, stosowane do obsługi potwierdzeń dostaw przez kurierów InPost, to - jak zapewnia Zebra - niezawodne, wytrzymałe i ergonomiczne narzędzia, które pozwalają zmniejszyć liczbę błędów i ograniczyć ilość dokumentacji.
Firma może za ich pomocą przekazywać pracownikom terenowym informacje o profilach klientów, wskazówki dojazdu i inne ważne dane w czasie rzeczywistym, co umożliwia optymalizację procesów obsługi i szybszą realizację dostaw.