McDonald’s zachęca do czytania
Od 1 lutego goście restauracji, którzy kupią zestaw Happy Meal, będą mogli wybrać jedną z serii 12 książek autorstwa Cressidy Cowell.
McDonald’s chce w ten sposób kształtować do czytania wśród najmłodszych.
Wraz z dziecięcym zestawem będzie można otrzymać książkę z serii 12 opowiadań o przygodach bliźniaków, którzy przenoszą się wraz z rodzicami do ery dinozaurów. Ich autorką jest Cressida Cowell, znana m.in. z powieści "Jak wytresować smoka".
Książki są dostępne wyłącznie w McDonald’s. W ofercie będą pojawiać się wymiennie co 8 tygodni.
Zmiany w ofercie dla dzieci to jeden z kilku obszarów działania, na których skupia się McDonald’s w ramach globalnej strategii Scale For Good. Opiera się ona na założeniu, że każda inicjatywa, jaką wprowadza marka, ma rzeczywisty wpływ na świat ze względu na skalę, w jakiej funkcjonuje firma.
Zmiany obejmują zarówno skład produktów stanowiących zestawy Happy Meal, jak i sposób komunikacji oferty dla dzieci. Zgodnie z tym założeniami w ostatnim czasie McDonald’s zmodyfikował skład zestawu Happy Meal w celu podniesienia jego wartości odżywczej przy jednoczesnym obniżeniu kaloryczności całkowitej oraz eliminacji sztucznych barwników, aromatów i konserwantów.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze