Cykoria zmienia dostawców
Wszystko po to, aby móc zaoferować zarówno klientom detalicznym, jak i gastronomicznym lepszą jakość oferowanych produktów.
– Zależy nam przede wszystkim na zadowoleniu naszych klientów i właśnie dlatego już pod koniec poprzedniego roku rozpoczęliśmy negocjacje z dostawcami wysokiej jakości przypraw oraz ziół. Zdajemy sobie sprawę z tego, że współczesny klient jest bardzo wymagający i chce w swojej kuchni wszystko, co najlepsze - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor d/s handlu i marketingu Cykoria.
Jego zdaniem dotyczy to zarówno klienta detalicznego, jak i branży HoReCa, która także chce sprostać wymaganiom konsumentów, preferujących nie tylko wysoką jakość, ale także naturalność, w tym brak konserwantów i wzmacniaczy smaku.
- Większość naszych działań będzie zmierzać w kierunku tworzenia tzw. czystej etykiety i naturalnego charakteru wszystkich naszych produktów - podsumowuje Jerzy Kurowski.

Joanna Hamdan
13849 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.