Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków do kreatywnego poszukiwania sposobów na polubienie zimy.

Żołądkowa Gorzka już trzeci rok z rzędu serwuje wszystkim zmarzluchom aromatycznego Grzańca i zachęca do jego samodzielnego przyrządzenia w domu.

Dla zwolenników grzania się na świeżym powietrzu marka przygotowała Stacje Grzewcze na Zimowym Narodowym i w Białce Tatrzańskiej utrzymane w klimacie après-ski, gdzie po zimowych szaleństwach można odpocząć i rozgrzać się Grzańcem.

Jedną z aktywacji w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy jest konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym marka zaprasza do podzielenia się swoimi pomysłami na skuteczne rozgrzewanie się tej zimy. Do akcji został zaangażowany znany duet youtuberów Nienasyceni, czyli Karol Paciorek i Lisie Piekło. Pierwszy ich materiał został zrealizowany podczas wizyty na Zimowym Narodowym, gdzie pokazali swoim fanom sposoby na spędzenie zimy w mieście i odwiedzili Stację Grzewczą. Wkrótce odwiedzą też drugą Ambasadę Grzańca w Białce Tatrzańskiej i sprawdzą, jakie atrakcje czekają na fanów górskich rozrywek. Akcję wspierają także popularni blogerzy i instagramerzy, którzy dzielą się swoimi patentami na ciepłe spędzenie zimy.

Udział w konkursie może wziąć każdy - zasady są proste: wystarczy wstawić zdjęcie w zimowej stylizacji lub pokazać swój patent na ogrzewanie się zimą na swoim Instagramowym profilu, umieścić na nim literkę G w dowolnej formie i otagować: #grzancagrzejemy, #modanagrzanie, #G, #konkurs. Można pochwalić się modną tej zimy stylówką lub Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej w zimowej scenerii. Pomysłów jest wiele, a dla najlepszych przewidziane są atrakcyjne nagrody – do zdobycia 3 x pobyt dla 2 osób w ekskluzywnym hotelu NoName **** oraz zestawy Żołądkowej Gorzkiej do samodzielnego przyrządzenia aromatycznego Grzańca.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }