Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Tatra co sekundę, 4pak co minutę"

Pod takim hasłem wystartowała najnowsza loteria promocyjna marki.

Tradycyjnie już na początek roku marka przygotowała dla swoich konsumentów loterię promocyjną.

Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej.

Loterii towarzyszy nowy spot telewizyjny, który jest emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie oraz punktach sprzedaży. Loteria potrwa do 31 maja br. Informacje dotyczące promocji oraz odbioru nagród dostępne są na www.tatra.pl.

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3 Group. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, za planowanie i zakup mediów Starcom. Projekty opakowań przygotowała agencja MH-ART, materiały POS agencja Global. Działania PR realizuje agencja Hope, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.

Joanna Hamdan 8110 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }