Design by Śliwka Nałęczowska

Wystartowała II edycja konkursu.

1 lutego wystartowała druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska. To ogólnopolski konkurs skierowany do grafików, pasjonatów wzornictwa oraz designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Ideą projektu jest promowanie młodych twórców i umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.

Tym razem pasjonaci designu i grafiki mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin, będący interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska - polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Zgłoszenia można nadsyłać do 20 marca br. za pośrednictwem strony internetowej www.designbysliwkanaleczowska.pl.

Przewodniczącą jury, które oceni nadesłane prace, została aktorka i miłośniczka designu, Małgorzata Socha. W wyborze zwycięzców będą brali udział także m.in. Olka Osadzińska, jedna z najlepszych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Podobnie jak w pierwszej edycji, na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe i zestawy pralin. Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10 000 zł, drugiego – 7 000 zł, a trzeciego – 5 000 zł. Autorzy prac, którzy uplasują się na pozycjach od czwartej do dwunastej, otrzymają kosze Śliwki Nałęczowskiej. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w czerwcu na konferencji w Warszawie.

Tegoroczna edycja konkursu zyskała szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.

Patronat merytoryczny nad konkursem objęły warszawska Akademia Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronem medialnym zostały magazyny Gala i Packaging Polska. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }