Spar odświeża gazetkę

Z nowym rokiem sieć wprowadziła do niej szereg zmian.

Zmiany zaczęły być sukcesywnie wdrażane od grudnia 2018 r., a gazetka po pełnej modyfikacji wizualnej, pojawi się w sklepach 7 lutego.

Duży nacisk został położony na wyróżnienie oferty produktów zaliczających się do światowych trendów związanych ze zdrowiem. Powstał nowy moduł "Spar Natural", w ramach którego prezentowane są produkty zdrowe, organiczne, a także takie, które sprawdzą się dla osób z różnego rodzaju nietolerancjami żywieniowymi.

Zmianie uległ również segment przepisów. W nowej odsłonie gazetki zastosowana została prezentacja, dzięki której istniej możliwość ich kolekcjonowania w ramach akcji "Zbieraj przepisy ze Spar". Związane jest to także z mającym się wkrótce ukazać blogiem kulinarnym Spar na stronie internetowej sieci.

Oprócz tego gazetka jeszcze czytelniej - według sieci - prezentuje poszczególne typy produktów w oddzielnych działach. Zdaniem sieci dzięki zastosowanym zmianom gazetka promocyjna Spar jest bardziej przejrzysta i uporządkowana.

Spar jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 48 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 12 700 punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów. Spar obecny jest na naszym rynku od 1996 roku. Sieć jest jedną z niewielu sieci handlowych działających na terenie Polski, która w 100% opiera się na rodzimym kapitale. Ponadto Spar Polska zrzesza polskich przedsiębiorców i promuje lokalnych producentów żywności, integrując tym samym rodzimy handel tradycyjny.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }