Duży nacisk został położony na wyróżnienie oferty produktów zaliczających się do światowych trendów związanych ze zdrowiem. Powstał nowy moduł "Spar Natural", w ramach którego prezentowane są produkty zdrowe, organiczne, a także takie, które sprawdzą się dla osób z różnego rodzaju nietolerancjami żywieniowymi.
Zmianie uległ również segment przepisów. W nowej odsłonie gazetki zastosowana została prezentacja, dzięki której istniej możliwość ich kolekcjonowania w ramach akcji "Zbieraj przepisy ze Spar". Związane jest to także z mającym się wkrótce ukazać blogiem kulinarnym Spar na stronie internetowej sieci.
Oprócz tego gazetka jeszcze czytelniej - według sieci - prezentuje poszczególne typy produktów w oddzielnych działach. Zdaniem sieci dzięki zastosowanym zmianom gazetka promocyjna Spar jest bardziej przejrzysta i uporządkowana.
Spar jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 48 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 12 700 punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów. Spar obecny jest na naszym rynku od 1996 roku. Sieć jest jedną z niewielu sieci handlowych działających na terenie Polski, która w 100% opiera się na rodzimym kapitale. Ponadto Spar Polska zrzesza polskich przedsiębiorców i promuje lokalnych producentów żywności, integrując tym samym rodzimy handel tradycyjny.