Zakochani w Douglas

Perfumerie rozpoczęły akcję walentynkową pod hasłem "Love is the greatest gift", której bohaterami jest para influencerów - Fitlovers.

W ramach współpracy powstało video wspierane storytellingową aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz Fitlovers (Instagram i Facebook) podzieloną na fazy tease and reveal.

Fitlovers są ponadto twarzami kampanii w mediach online, która promuje specjalną, walentynkową ofertę – 2 zapachy w cenie 199 zł.

Kampania rozpoczęła się 28 stycznia i potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna do końca miesiąca.

Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, należąca do grupy Havas jednostka, wyspecjalizowana w komunikacji social media. Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Warsaw Production i Brasil.

 

Joanna Hamdan 8110 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }