Aldi na walentynki

Od 6 lutego w sklepach sieci dostępna jest kolekcja ekskluzywnej bielizny Esotiq zaprojektowana przez projektantów marki.

Walentynkowa kolekcja Esotiq składa się z body, koszulek i kompletów koronkowej bielizny. To pierwsza współpraca obu marek.

- Marka Esotiq zdecydowała się na współpracę z siecią Aldi w celu dotarcia do większej grupy klientek. W chwili obecnej produkty marki Esotiq dostępne są w ponad 300 salonach w Polsce i Europie – mówi Piotr Trzciałkowski, brand manager Esotiq.

Obok bielizny Esotiq w sklepach sieci pojawi się także specjalnie wyselekcjonowana biżuteria Swarovskiego - łańcuszki z zawieszką, bransoletki i zegarki z kryształkami Swarovskiego. A dla mężczyzn Aldi proponuje męską bieliznę znanej włoskiej marki Diesel.

- Chcemy by kobiety, nasze klientki wyszły z codziennej rutyny i poza obowiązkowymi zakupami dla całej rodziny sprawiły również odrobinę przyjemności sobie, sięgając po markowe produkty naszych partnerów – Esotiq i Swarovskiego. Wierzymy, że ta oferta jest także doskonałą, gotową wręcz inspiracją dla mężczyzn szukających pomysłu na prezent dla swoich partnerek z okazji Walentynek czy zbliżającego się Dnia Kobiet – mówi Agata Biernacka z Aldi Polska.

Oferta dostępna będzie w Aldi do wyczerpania zapasów.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }