Biało-czerwona Biedronka

W sklepach sieci ruszyła właśnie akcja "Dumni z tego, co nasze", która prezentuje produkty typowe dla kuchni polskiej i dla poszczególnych regionów naszego kraju.

W ofercie Biedronki "Dumni z tego, co nasze" znalazło się wiele produktów, z których przygotować można śniadania, obiady i kolacje. Biedronka mocno postawiła na smaki lokalne. W prezentującym ofertę folderze klienci znaleźć mogą specjalne mapki, dzięki którym w łatwy sposób mogą sprawdzić, w których regionach dany produkt jest dostępny.

W ramach akcji na półkach wybranych sklepów sieci można znaleźć m.in. 8 dodatkowych rodzajów masła. Będą one dostępne w zależności od regionu. Wśród nich będą m.in. Masło Ekstra z Trzebowniska (4,49 zł za 200 g) czy Masło Ekstra Kościan (4,49 zł za 200 g). Wybór majonezów obejmie majonezy regionalne – Kielecki, Pegaz, Napoleoński, Pomorski, Kętrzyński czy Świdnicki. Lokalne smaki zagoszczą też w ofercie twarogów, a nawet serków homogenizowanych – ich entuzjaści będą mogli skosztować wersji z Czarnkowa, Siedlec, Grudziądza czy Krasnegostawu.

Dla koneserów mięs i wędlin Biedronka przygotowała specjały od lokalnych producentów: m.in. salceson polski od Niebieszczańskich (16,90 zł za kg), kiełbasę polską dojrzewającą Palcówka Lenarcik (26,90 zł za kg) czy kiełbasę z cielęciną Biegun (29,99 zł za kg).

Oferta "Dumni z tego, co nasze" jest dostępna do 6 lutego lub do wyczerpania produktów. Część produktów oferowana będzie w innych terminach lub tylko w wybranych sklepach – stosowne oznaczenia umieszczone zostały w folderze.

Współpraca z polskimi dostawcami i budowanie z nimi długoterminowych partnerstw jest jednym z filarów strategii Biedronki. W samym 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92% produktów w ofercie sieci. Wśród wielu kategorii odsetek artykułów pochodzących od krajowych dostawców sięga niemal 100% – wśród nich są: pieczywo, wędliny, piwa i cydry, napoje, nabiał i tłuszcze, świeże ryby, słodycze czy karma dla zwierząt.

Na półkach Biedronki, poza artykułami dostępnymi w skali całego kraju, znaleźć można również artykuły oferowane tylko lokalnie, pochodzące od miejscowych producentów. W sumie na każdy z 16 regionów przypada ok. 8 produktów lokalnych, łącznie tworząc pulę ok. 130 produktów typowych dla danego regionu.

Joanna Hamdan 11280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.