Rośnie nowy konkurent Aldiego i Lidla

Rosyjska spółka Torgservis uruchomiła właśnie w Lipsku swój pierwszy market pod szyldem Mere.

Dyskonty Mere charakteryzują się niskimi cenami (o 20% niższymi niż ceny rynkowe) i skromnym designem, a w ich ofercie znajdują się głównie artykuły żywnościowe.

Wystrój sklepów jest niezwykle prosty, a towar sprzedawany jest bezpośrednio z palet. 70% asortymentu sklepów stanowi żywność, pozostałe 30% to tekstylia, artykuły drogeryjne i artykuły gospodarstwa domowego.

Założona w 2009 r. firma Torgservis ma ma 928 oddziałów w Europie Wschodniej i Azji. Niemiecka spółka zależna TS-Markt chce otwierać kolejne filie w kraju i atakować liderów rynku czyli sieci Aldi i Lidl. Firma nie zdradza jednak żadnych szczegółów na temat planów strategicznych i ekspansji. Według informacji LZ planuje otworzyć do 100 oddziałów, szczególnie we wschodnich Niemczech.
 
Źródło i zdjęcie: LZ
 
Joanna Hamdan 9343 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }