Kaufland ma już ponad 200 sklepów

Najnowsza 209. placówka sieci ruszyła dziś, 31 stycznia we Wrocławiu.

Nowy Kaufland znajduje się w dzielnicy Karłowice na skrzyżowaniu ul. Długosza i Czajkowskiego. Powierzchnia sprzedażowa marketu wynosi ok. 2,8 tys. mkw. W jego ofercie znajdzie się kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, kurczak z grilla oraz mięso, sery i wędliny dostępne zarówno przy ladzie, jak i w części samoobsługowej. Asortyment spożywczy uzupełni oferta artykułów przemysłowych, m.in. tekstyliów, kosmetyków, artykułów dziecięcych, AGD oraz RTV.

W sklepie dostępne będzie także bezpłatne Wi-Fi. Ponadto po raz pierwszy w markecie we Wrocławiu pojawi się też koncept szybkich codziennych zakupów zlokalizowany tuż przy wejściu oraz kawomat Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowanej z mielonych ziaren na miejscu. Obok sklepu dostępny będzie przestronny parking z miejscami postojowe przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych oraz dla rodzin z dziećmi.

W dniu otwarcia na klientów czekają atrakcje. Dla odwiedzających przygotowany jest poczęstunek oraz degustacje różnorodnych grup produktów. Osoby zainteresowane korzystaniem z dodatkowych promocji mają możliwość dokonania rejestracji karty Payback przy specjalnym stoisku.

31 stycznia to także początek wielkich promocji. Do 6 lutego za każde wydane 100 zł klienci otrzymają dodatkowy bon o wartości 10 zł. Ponadto w pierwszym tygodniu produkty marek K-Bio, K-take it veggie oraz K-Free dostępne będą 50% taniej. Specjalna oferta obejmuje wyłącznie sklep przy ul. Długosza 74.

Sklep czynny będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-22:00 oraz w niedziele handlowe w tych samych godzinach.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland ma około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć liczy 208 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Joanna Hamdan 11261 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.