Galeria Wisła przyciąga nowe marki

Łącznie w ub.r. nowi i dotychczasowi najemcy płockiego centrum podpisali umowy na ponad 2 400 mkw. powierzchni.

W Galerii Wisła zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności centrum oraz lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów.

- Pierwszym krokiem była zmiana lokalizacji strefy restauracyjnej relokowanej z drugiego poziomu na pierwsze piętro - mówi Hubert Oleksiak, starszy konsultant w dziale wynajmu powierzchni handlowych, JLL.- Część gastronomiczna znajduje się teraz w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem do galerii a strefą rozrywkow - dodaje. 

Przede wszystkim jednak istotne jest to, że portfolio centrum systematycznie poszerza się o nowe marki. Przykładem jest CCC, które niebawem uruchomi w Galerii Wisła swój dwupoziomowy flagowy sklep o powierzchni ok. 1 700 mkw. oraz TK Maxx, które już w kwietniu otworzy tu swój pierwszy płocki salon.

W 2018 r. do portfolio najemców dołączył Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, Tui, Vox Gadget oraz stoisko New York Hot Dog. Natomiast w nowej strefie food court zaczęły działać restauracje Olimp, Like Thai, Pizza Hut Express i Erbil Kebab.

Z kolei 21 najemców zdecydowało się na przedłużenie umów najmu.

Galeria Wisła to 4-kondygnacyjne centrum handlowe, mieszczące ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców znajdują się m.in. kino Helios, sklep RTV Euro AGD oraz supermarket Piotr i Paweł.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }