Sendit: powalczymy o rynek kurierski

Firma Sendit ma ambicje by stać się wyborem nr 1 spośród platform służących do zamawiania usług kurierskich. Firma podsumowuje ostatni rok i zapowiada, że w 2019 r. jeszcze intensywniej zawalczy o rynek.

Sendit to broker usług kurierskich oraz właściciel platform: Sendit.pl oraz Bliskapaczka.pl. Pierwsze rozwiązanie umożliwia zamawianie usług kurierskich na terenie kraju i za granicę za pośrednictwem popularnych przewoźników. Z kolei Bliskapaczka.pl to serwis, dzięki któremu można nadać i odebrać przesyłkę w dowolnym, wybranym przez klienta punkcie partnerskich sieci, takich jak m.in. sklepy Żabka i FreshMarket, kioski Ruchu, stacje Orlen i Lotos czy placówki Poczty Polskiej.

- Kiedy tworzyliśmy Sendit w 2012 r. rynek e-commerce w Polsce dopiero się kształtował. Obserwowaliśmy wszystkie zachodzące na nim zmiany i dostosowywaliśmy się do jego potrzeb. Pamiętam, jak zaczynaliśmy jako serwis Grupy Allegro, a w kwietniu 2015 r. uzyskaliśmy autonomię biznesową - mówi Wojciech Kliber, członek zarządu Sendit, co-founder Bliskapaczka.pl.

Obecnie Sendit ma status spółki akcyjnej z polskim kapitałem. Do tej pory, za pośrednictwem firmy, zostało wysłanych ponad 19 mln.  paczek, a liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 470 tys.

W 2018 r. Sendit nawiązał współpracę z kolejnym przewoźnikiem – firmą FedEx – która dołączyła do obecnego grona partnerów serwisu wśród których znajdują się: DPD, InPost, Poczta Polska i UPS. Ponadto firma intensywnie rozwijała drugą spółkę Bliskapaczka.pl, która została uruchomiona na początku 2017 r., a za pośrednictwem której paczki są dostarczane już do 28 tys. punktów na terenie całej Polski, stanowiąc tym samym rynkowy rekord.

– W 2019 r. planujemy jeszcze intensywniej zawalczyć o rynek, by stać się wyborem nr 1 spośród platform służących do zamawiania i realizacji usług kurierskich - zapowiada Wojciech Kliber. - Aby tak było, stałym elementem naszej działalności będzie wdrażanie coraz to nowszych usług oraz nawiązywanie współprac z nowymi operatorami, którzy obsłużą zamówienia na wysokim poziomie. Przed nami również kolejne zmiany, o których wkrótce, mam nadzieję, będziemy informować – dodaje. 

Ilona Mrozowska 2941 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }