W konkursie wykorzystać można nowy wariant chrupek, Cheetos Crunchos, dostępny w sklepach detalicznych na terenie Polski, w dwóch smakach: Sweet Chilli oraz Cheese & Ham Toast. Sprzedaż promocyjnych opakowań trwa od 4 lutego do 10 marca lub do wyczerpania zapasów produktów promocyjnych. Zwycięzca konkursu otrzyma premię pieniężną w wysokości 100 000 zł, a laureaci nagród I i II stopnia zostaną nagrodzeni kwotami odpowiednio 10 000 zł oraz 1000 zł. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie wielokrotnie.
- W Ameryce konkurs cieszył się takim powodzeniem, że po jego zakończeniu powstało prawdziwe Muzeum Cheetos przy centralnym placu Nowego Jorku – Times Square. Fani Geparda Chestera i firmowanej przez niego przekąski mieli tam okazję zobaczyć najbardziej niezwykłe kształty, a wszystkie ściany były wykonane oczywiście z chrupek Cheetos – dodała Katarzyna Frydrych.
Kampania 360° pod hasłem „A Ty, co widzisz w Cheetos?” obejmuje zasięgiem TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz kreatywne samplingi.
Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital oraz spot TV odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także promocyjne i produktowe reklamy w przerywniku oraz konkursowy landing page. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Organizacją i obsługą samplingów zajmuje się agencja EWESA. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.