"Jak miło. Poczuj nowy Velvet"

Pod takim hasłem marka wystartowała z najnowszą kampanią w której promuje chusteczki higieniczne i uniwersalne.

Kampania oparta jest na platformie komunikacyjnej "Velvet Akcja!", nawiązującej do świata filmu.

Obecna jest także na nośnikach citilight, w internecie oraz na materiałach POS w sklepach i w prasie branżowej.

Kampanię opracowała agencja Communication Unlimited, która przygotowuje strategię i kreację dla marki Velvet od 2017 r.

Joanna Hamdan 9343 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }