Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Żubrówka z nowym brand ambasadorem

Został nim Dawid Bujar, utytułowany barman z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży.

Będzie oficjalnym przedstawicielem Żubrówki Bison Grass i Żubrówki Czarnej na polskim rynku.

Dawid Bujar od 20 lat związany jest z branżą gastronomiczną, od kilkunastu lat będąc aktywnym barmanem. Przez ten czas umiejętnie łączył rozwój w dziedzinie miksologii z posadami managerskimi w rozmaitych lokalach, głównie na południu Polski.

W trakcie swojej kariery z powodzeniem brał też udział w wielu konkursach barmańskich. Do jego największych osiągnięć zdecydowanie należy zwycięstwo w polskich eliminacjach konkursu Belvedere World Cocktail Competition oraz 4. miejsce w międzynarodowym finale tego wydarzenia, organizowanym w Londynie w 2007 roku. Ponadto, Dawid może się pochwalić 3. miejscem w konkursie Calvados Trophy 2012 i 2. miejscem w projekcie Bacardi Experto de Ron, organizowanym w 2011 roku.

Dawid jest też dynamicznym aktywistą branży gastronomicznej i miksologicznej, współtworzącym wiele lokalnych projektów, jak np. Silesian Mixologist, serię wieczorów koktajlowych Speak Easy, czy warsztaty barmańskie w trakcie festiwali Tauron Nowa Muzyka i Sztauwajery.

Z CEDC International, właścicielem marki Żubrówka w Polsce, Dawid ściśle współpracuje już od 2015 roku. W 2017 roku został ambasadorem nowego programu barmańskiego Bison Grassuje, skierowanego do barmanów z całej Polski, którzy mogli podejrzeć proces produkcyjny naszej wódki w jej mateczniku, czyli w zakładzie produkcyjnym w Białymstoku.

Od tego roku Dawid Bujar obejmie oficjalnie stanowisko polskiego brand ambasadora Żubrówki Bison Grass i Żubrówki Czarnej, angażując się w jeszcze więcej projektów i aktywności, jednocześnie wspomagając Przemysława Matuszewskiego, global brand ambasadora marki Żubrówka, w jego codziennych obowiązkach w kraju.

Joanna Hamdan 9718 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }