Snack Day - nowa marka Lidla

Wszystkie chipsy ziemniaczane tej nowej marki własnej sieci nie zawierają oleju palmowego oraz mają obniżoną zawartość soli.

Jak zapewnia sieć chipsy produkowane są wyłącznie na oleju słonecznikowym.

- Jako firma społecznie odpowiedzialna zwracamy uwagę na ekologię oraz zdrowie i bezpieczeństwo naszych artykułów spożywczych. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na produkcję wszystkich chipsów Snack Day bez oleju palmowego oraz obniżonej zawartości soli nawet o 37%. Warto dodać, zobowiązaliśmy się również do redukcji poziomu dodanych soli i cukrów w produktach marek własnych o 20% do 2025 r. - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager, Lidl Polska.

W ofercie Lidla chipsy ziemniaczane Snack Day występują w wielu smakach. Są wśród nich chipsy karbowane ser i cebula, fromage, papryka, ostre chilli, hamburger oraz szaszłyk. Z kolei w wersji gładkiej można znaleźć chipsy o następujących smakach: solony, papryka oraz zielona cebulka. Dla osób lubiących meksykańskie przekąski Lidl poleca chipsy tortilla (2,59 zł za 150 g), a klientom preferującym żywność bio z pewnością posmakują warzywne chipsy Snack Day (7,99 zł za 100 g).

Produkty marki Snack Day bez dodatku oleju palmowego są już dostępne w ofercie Lidla.

Joanna Hamdan 11576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.