Receptura Soplicy Morelowej jest inspirowana tradycją gnieźnieńskiej Fabryki Wódek i Likierów z XIX w. Nowy wariant marki stanowi połączenie klasycznych, polskich nalewek znanych na terenach Polski już od wieków z najwyższą jakością oferowaną przez markę. Tajemnica smaku Soplicy Morelowej tkwi w kombinacji dojrzewających w słońcu moreli, polskiego spirytusu i długiego procesu maceracji tych owoców. Efektem jest przyjemnie intensywny aromat Soplicy i naturalna, lekka mętność płynu.
Oprócz wprowadzenia do szerokiej dystrybucji Soplicy Morelowej, na początek roku marka przyszykowała także niespodzianki dla wszystkich fanów owocowych smaków i białego szaleństwa w ramach Akcji Zima. W strefach Apres Ski w Zakopanem i Czarnej Górze oraz w 60 lokalach w najważniejszych, zimowych kurortach Polski: Białce Tatrzańskiej, Karpaczu, Krynicy-Zdroju, Szczyrku, Świeradowie-Zdroju, Zieleńcu oraz wspomnianych już Zakopanem i Czarnej Górze, na fanów zimowych sportów czekają liczne atrakcje. Degustacje owocowych wariantów Soplicy i Soplic Przepalanych, przepyszne grzańce, zabawy i konkursy, w których do zdobycia czeka mnóstwo gadżetów to tylko niektóre z niespodzianek, które do połowy marca czekać będą na odwiedzających polskie góry.
Wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach i działaniami PR. Soplica Morelowa będzie dostępna w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy stycznia w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml. Rekomendowana cena nowej Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.