Subway na Amic Energy

10 nowych restauracji utrzymanych w koncepcie "Fresh Forward" pojawiło się na stacjach paliw.

Restauracje Subway znane są z sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta. Suby, wrapy czy sałatki komponowane są z różnorodnych składników dostępnych w lokalu, wybieranych przez klienta zgodnie z jego życzeniem. Ten koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie, także w Polsce, gdzie sieć liczy już ponad 120 lokali.

Przy obecnej liczbie restauracji, lokalizacje na stacjach paliw obejmują 28% lokali Subway w Polsce. Amic Energy jest drugim co do wielkości partnerem marki w kraju obsługującym stacje paliw. Spośród 36 lokalizacji, 24 prowadzi Lotos, dziesięć Amic, a pozostałe cztery inne marki. Globalnie to około 10% wszystkich lokalizacji na stacjach paliw.

– Subway na całym świecie rozwija swoje lokalizacje w niestandardowych miejscach właśnie takich, jak stacje paliw, które w Polsce tworzą już niemal 30% sieci. Ich rosnąca liczba wpisuje się w naszą strategię podążania za oczekiwaniami klientów i towarzyszenia im podczas codziennych sytuacji - mówi Martin Princ, menadżer regionalny ds. rozwoju Subway w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pilotażowa restauracja Subway otwarta w czerwcu ub.r. w Gdyni przy stacji Amic Energy jako pierwsza w Polsce została uruchomiona w nowym formacie wizualnym "Fresh Forward". Obecnie na stacjach Amic Energy w województwach mazowieckim, dolnośląskim, pomorskim, świętokrzyskim i lubelskim funkcjonuje łącznie dziesięć restauracji Subway. W 2019 roku Amic planuje otworzyć kolejne 13 restauracji na stacjach paliw w całym kraju. Wszystkie zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszą identyfikacją marki Subway.

– Z myślą o klientach zdecydowaliśmy się na rozwój oferty o przygotowywane na miejscu sandwicze Subway, będące urozmaiceniem oraz zdrowszą alternatywą dla powszechnie dostępnej na stacjach oferty hot dogów. Koncept Subway idealnie wpisuje się w zupełnie nowe, odmienione wnętrze stacji paliw Amic Energy. Już teraz myślimy o dalszym rozwoju współpracy z Subway na kolejnych stacjach Amic w 2020 r. – zapowiada Krzysztof Strzelecki, prezes zarządu Amic Polska.

Historia marki Subway rozpoczęła się w 1965 r. w USA, a jej sukces oparty jest na modelu biznesowym Fredericka "Freda" DeLuca. Prosty, smaczny i niedrogi sandwich przygotowany na oczach klienta był podstawą prowadzenia każdej restauracji i punktem wyjścia do międzynarodowej ekspansji marki. Dziś Subway to około 43 000 restauracji w ponad 100 krajach. W 2011 r. marka stała się największą siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie pod względem liczby lokali. Każda restauracja Subway jest własnością i jest zarządzana przez partnera franczyzowego. Sieć w Polsce jest obecna od prawie 20 lat i liczy ponad 100 restauracji.

Joanna Hamdan 11576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.