Nowa dyrektor marketingu w Henkel Polska

Z dniem 1 stycznia Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła to stanowisko w dziale laundry & home care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy.

Nowa dyrektor marketingu z firmą Henkel Polska związana jest od 2012 roku, kiedy to dołączyła do zespołu marketingu w dziale laundry & home care i objęła stanowisko brand managera marki Silan, a następnie także marki E, pracując od początku przy projekcie przejęcia tej marki i jej wdrożenia do portfolio firmy.

Po awansie na stanowisko senior brand managera objęła dodatkowo odpowiedzialność za całą kategorię specjalistycznych środków do prania w Polsce. Od 2014 r. przez kolejne dwa lata pracowała w globalnej centrali firmy Henkel w Düsseldorfie, w dziale marketingu międzynarodowego. Jako international marketing manager odpowiadała za globalny rozwój kategorii płynów do płukania, zarządzała także planem innowacji produktowych na wybranych rynkach krajowych, między innymi: w USA, Meksyku, Europie, Dubaju, Iranie i Korei.

W 2016 r. powróciła do Polski, by przez kolejne dwa lata zdobywać doświadczenie w dziale sprzedaży, współpracując z kluczowymi klientami handlu nowoczesnego.

Jako dyrektor marketingu laundry & home care Aleksandra Gawlas-Wilińska będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel. Do jej obowiązków będzie również należeć planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Nowa dyrektor marketingu będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem.

Joanna Hamdan 9735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }