Aldi usprawnia swój system parkingowy

Od końca stycznia parkingi sieci obsługiwane będą tylko przez dwóch niezależnych operatorów i wszędzie obowiązywać będą te same zasady korzystania z miejsc postojowych.

Sieć Aldi wprowadzała system parkingowy do swoich sklepów na przełomie 2017 i 2018 r., współpracując w tym zakresie z kilkoma różnymi firmami, z których każda miała własne zasady funkcjonowania parkingu.

Teraz sieć postanowiła ujednolicić system tak, aby w każdym sklepie, niezależnie od dzielnicy, a nawet miasta obowiązywały te same zasady. Firma zdecydowała się więc na współpracę  z dwoma operatorami w zakresie obsługi parkingów - firmą Apcoa na północy kraju, a także w rejonie Dolnego Śląska i województwa opolskiego oraz TD System w rejonie Małopolski i Śląska.

W każdym sklepie Aldi objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, konieczne jest jednak wcześniejsze pobranie biletu z parkometru oraz umieszczenie go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci jest to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł. W pierwszym okresie obowiązywania nowych zasad, w przypadku ich naruszenia, obie firmy obsługujące parkingi Aldi będą jedynie wydawały upomnienia, bez naliczania dodatkowych opłat.

Przy wejściu do sklepów umieszczony jest parkometr wraz z tablicą z regulaminem i cennikiem. Sieć zadbała także o komunikaty wewnątrz sklepów - przy kasach pojawią się ulotki informacyjne.

Wprowadzone zasady dotyczą jedynie płatnych parkingów Aldi, które obecnie funkcjonują na terenie 38 sklepów w Polsce.

Ilona Mrozowska 3785 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.