Rok 2018 w galeriach Klépierre

To przede wszystkim nowe marki oraz odświeżenia wnętrz.

W ostatnich miesiącach w jej centrach handlowych pojawiły się kolejne marki oraz otwarte zostały salony w nowych odsłonach. Jednocześnie prowadzone są prace mające na celu odświeżenie wnętrz Lublin Plaza oraz Poznań Plaza. Klépierre nieustannie inwestuje również w rozwój nowych usług. Przykładem jest współpraca z firmą Traficar i możliwość wynajmu aut na minuty wprost spod centrum handlowego czy niedawne otwarcie pierwszej w Polsce bezobsługowej wypożyczalni motocykli Motoride w Sadyba Best Mall.

W ubiegłym roku wnętrze Lublin Plaza zostało odświeżone. Zmiany objęły strefę restauracyjną, która uległa całkowitej modernizacji – pojawiły się stoliki wyposażone w gniazdka umożliwiające ładowanie urządzeń elektrycznych. Galeria zyskała także nowe wejście od ul. Grottgera, przez salon Reserved, który został otwarty w odświeżonej aranżacji i w nowym, większym lokalu. Na terenie centrum powstały także nowe strefy wypoczynku oraz zostały odnowione wejścia do galerii z parkingu podziemnego.

W 2018 roku rozpoczął się również proces odświeżenia wnętrz galerii handlowej Poznań Plaza. We wszystkich strefach wspólnych pojawi się nowa posadzka, a także białe obudowy kolumn. Zaplanowana została też kompleksowa wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne oświetlenie LED. Projekt przewiduje także wymianę balustrad i lifting obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. Również w części, w której znajduje się foodcourt, pojawią się nowe podłogi, oświetlenie, przepierzenia, a także meble. Dzięki temu zostanie zwiększona liczba miejsc w strefie restauracyjnej. Odświeżone zostaną też wyspy wypoczynkowe na parterze i na I piętrze, gdzie pojawią się nowe kanapy, stoliki i rośliny. Odnowione oraz na nowo oznakowane zostaną też wejścia do parkingu wielopoziomowego wraz z klatkami schodowymi i korytarze prowadzące do toalet.

Ponadto galeria Lublin Plaza poszerzyła grono najemców o takie marki, jak 4F, Wojas, Swiss, Kazar, Sinsay oraz restaurację z daniami kuchni azjatyckiej Tigon, sklep z akcesoriami GSM Telakces i stoisko z produktami kosmetycznymi marki NeoNail. Z kolei salony Cropp, House i Reserved oraz Douglas na nowo otwarto w większych lokalach. Odświeżono również wnętrza lokali Mohito, Home&You, Calzedonia, Intimissimi, Komputronik oraz kawiarni Grycan.

Także portfolio Poznań Plaza wzbogaciło się o nowe marki - księgarnię Mole Mole, salon optyczny Loox oraz Tous. W większym lokalu otwarty został też butik Gentleman. Z kolei w Sadyba Best Mall pojawiły się salony Mohito i Ryłko, a także powstała strefa Mobile, a w niej salony T-Mobile, Plus, Play i Orange. Również hipermarket Carrefour w warszawskiej galerii został odświeżony do nowego formatu.

W Sosnowiec Plaza otwarto sklepy Martes Sport i Media Expert, w Rybnik Plaza – Sinsay i House, a nową odsłonę zyskały Reserved, Mohito, Cropp, Home&You i Stokrotka. Ruda Śląska Plaza wzbogaciła swoją ofertę o salon Sinsay, z kolei Carrefour i Reserved zyskały nowy, bardziej atrakcyjny format.

Nowe marki to nie jedyne nowości, które pojawiły się w ostatnim roku w centrach Klépierre. Grupa postawiła też na rozwój nowych usług. Latem rozszerzona została współpraca z firmą Traficar, oferującą usługę wynajmu aut na minuty. Po Poznań Plaza, miejsca dla użytkowników aplikacji pojawiły się również na terenie parkingów Sadyba Best Mall oraz Ruda Śląska Plaza. Z kolei w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall została otwarta pierwsza w Polsce bezobsługowa motostacja. Wypożyczalnia firmy Motoride oferuje motocykle premium marki BMW oraz umożliwia wypożyczenie i zwrot pojazdu o dowolnej porze za pomocą smartfona. Motostacja w charakterystycznej żółto-czarnej kolorystyce stanęła przy wejściu głównym do galerii od ul. Powsińskiej w Warszawie.

Grupa zadbała również o rozwój komunikacji z klientami. Centra handlowe Klépierre od dawna aktywnie prowadzą swoje fanpage’e na Facebooku, informując o aktualnościach, najnowszych trendach, a także odpowiadając na wiadomości wysłane tą drogą w ciągu 1h, w ramach dedykowanej usługi JustAsk. W minionym roku uruchomiono także trzy profile na Instagramie, gdzie prezentowane są stylizacje, nowości, ciekawe aranżacje czy konkursy.

Rok 2019 także upłynie pod znakiem kolejnych pozytywnych zmian w Klépierre. Już na początku roku do grona najemców Lublin Plaza oraz Sadyba Best Mall dołączą kluby fitness CityFit, które zaoferują klientom galerii doskonałą jakość treningu na bardzo przyjaznych warunkach członkowskich. To nie jedyne otwarcia, które są planowane. Niebawem w Lublin Plaza otwarty zostanie nowy duży salon CCC oraz nowy Media Expert w pierwszym kwartale tego roku w Rudzie Śląskiej. Natomiast do  grona najemców Poznań Plaza dołączy RTV Euro AGD.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej 127 800 mkw. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Obiekty w Warszawie, Lublinie i Poznaniu posiadają certyfikat BREEAM.

Joanna Hamdan 11261 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.