

Pierwszy w Polsce bar w windzie
Eksperyment społeczny marki Tyskie.
Eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze niż mogłoby się wydawać.
Tyskie udowadnia, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości.
Akcja zrealizowana przez markę to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o bliskie relacje, otwartości i poznawania się.
Innowacyjny eksperyment zrealizowany przez Tyskie w ramach kampanii „Przejdźmy na TY” można zobaczyć na https://www.facebook.com/tyskie/videos
Start nowej platformy komunikacji pod hasłem „Przejdźmy na TY”, Tyskie zainaugurowało we wrześniu ub.r. W jej ramach marka realizuje działania mające na celu zachęcenie do otwierania się na innych i wspieranie relacji międzyludzkich. W komunikacji Tyskie stawia na autentyczność, otwartość i entuzjazm, dzięki którym możliwa jest rozmowa niezależnie od wieku, statusu społecznego czy zainteresowań. Tym samym odwołuje się do socjalizującego aspektu picia piwa i sytuacji, w których najbardziej demokratyczny lager na rynku potrafi łączyć ludzi.
Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Gong – kreacja i koncepcja eksperymentu oraz działania digital, produkcja – Sputnik Studio, reżyseria – Karolina Lewicka (Konqubinat), dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.