Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Pierwszy w Polsce bar w windzie

Eksperyment społeczny marki Tyskie.

Przełam niezręczną ciszę i przejdź z sąsiadem na TY!

Eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze niż mogłoby się wydawać.

Tyskie udowadnia, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości.

Akcja zrealizowana przez markę to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o bliskie relacje, otwartości i poznawania się.

Innowacyjny eksperyment zrealizowany przez Tyskie w ramach kampanii „Przejdźmy na TY” można zobaczyć na https://www.facebook.com/tyskie/videos

Start nowej platformy komunikacji pod hasłem „Przejdźmy na TY”, Tyskie zainaugurowało we wrześniu ub.r. W jej  ramach marka realizuje działania mające na celu zachęcenie do otwierania się na innych i wspieranie relacji międzyludzkich. W komunikacji Tyskie stawia na autentyczność, otwartość i entuzjazm, dzięki którym możliwa jest rozmowa niezależnie od wieku, statusu społecznego czy zainteresowań. Tym samym odwołuje się do socjalizującego aspektu picia piwa i sytuacji, w których najbardziej demokratyczny lager na rynku potrafi łączyć ludzi.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Gong – kreacja i koncepcja eksperymentu oraz działania digital, produkcja – Sputnik Studio, reżyseria – Karolina Lewicka (Konqubinat), dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR.

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.