Słodycze FC Kopernik ze znakiem V-Label

Pod koniec 2018 r. aż 17 produktów producenta otrzymało certyfikat V-Label Vegan, w tym m.in. Pierniki, Katarzynki czy Całuski.

Zdaniem V-Label Polska to znak, że polska marka, produkująca słodycze według receptur pochodzących z XVI wieku, wsłuchuje się w oczekiwania konsumentów i decyduje się na wypuszczenie linii wegańskiej swoich specjałów, otrzymując dla swoich 17 produktów certyfikaty V-Label Vegan. 
 
Ponadto w mediach społecznościowych V-Label Polska wiadomość o przyznaniu słodyczom Kopernik certyfikatu pobiła wszelkie rekordy popularności (liczba polubień i udostępnień).
 
- Oznacza to, że Polacy czekają na takie kroki polskich marek i witają je z ogromnym wsparciem oraz radością -
mówi Aleksandra Uszyńska, PR manager V-Label Polska.
 
Przypomnijmy. W maju 2018 r. minął rok, od kiedy znakiem V-Label - międzynarodowym certyfikatem przyznawanym produktom wegańskim i wegetariańskim - mogą być oznaczane produkty oraz punkty gastronomiczne w Polsce. O tym, co się do tego czasu zmieniło pisaliśmy m.in. tutaj.
 
Joanna Hamdan 11259 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.