Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Dwa Szybkie Żubry powracają

Z początkiem lutego rusza czwarta edycja promocji konsumenckiej.

Marka powraca nie tylko z milionami podwójnych nagród, ale również z nowym spotem reklamowym. W tym roku Żubry popłyną szerokim strumieniem, aby mocno zaakcentować start kolejnego, piwnego sezonu.

Tegoroczna edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry” to kolejna szansa na zdobycie dwóch darmowych piw. Mechanizm akcji, która od samego początku pozostaje niezmienna, sprawia, że cały proces pozostaje dla konsumentów prosty i atrakcyjny.

- Szczęśliwi znalazcy zwycięskich kapsli i zawleczek mogą cieszyć się wygraną od razu, zamieniając je na dwa piwa w sklepach w całej Polsce. Czwartej edycji loterii towarzyszy nowa historia z udziałem Króla Puszczy, jak zwykle podsumowana przewrotnym hasłem. Obecny w spocie szeroki strumień to nawiązanie do miliona piw, które konsumenci mogą wygrać w ramach loterii – mówi Łukasz Kling, menadżer ds. zarządzania marką Żubr.

Nowy spot reklamowy marki przedstawia puszczę w prawdziwie wiosennej odsłonie, pełną bogatej zieleni. Tym samym marka żegna się z mroźną zimą i wkracza w nowy sezon piwny. Spot początkowo opublikowany został na kanale marki na Facebooku, teraz można zobaczyć go również w telewizji i VOD.

Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w Internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencje Tailor Made PR i Huta 19, a za design opakowań promocyjnych - PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Joanna Hamdan 11259 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.