Za Wrocław Fashion Outlet kolejny udany rok

Sprzedaż centrum w dniach handlowych 2018 r. wzrosła na tyle, by zrekompensować częściową utratę handlowych niedziel i zakończyć miniony rok z bardzo dobrym wynikiem.

Zdaniem przedstawicieli centrum to efekt głębokich zmian konsekwentnie wdrażanych od przejęcia obiektu przez VIA Outlets

- Cieszy nas, że wdrażana strategia biznesowa przynosi oczekiwane efekty - mówi Ewa Pawłowska, leasing director Wrocław Fashion Outlet. 

Jej głównym elementem jest systematyczne uzupełnianie oferty centrum o nowe marki , także z segmentu premium. W minionym roku we Wrocław Fashion Outlet przeprowadzono w sumie 23 nowe otwarcia, relokacje oraz remonty lokali najemców. W jedynym outlecie Dolnego Śląska pojawiły się m.in. salony Lacoste i W. Kruk, marka Lindt, restauracja Pasiubus oraz pierwszy w Polsce salon Scotch&Soda. Swoje drzwi dla klientów otworzył także dwukrotnie większy salon Nike - mówi Ewa Pawłowska, leasing director Wrocław Fashion Outlet.

– Rozwijając nasze centrum kierujemy się zasadą synergii między potrzebami klientów i naszych partnerów biznesowych. Co warte podkreślenia, mimo mniejszej liczby niedziel handlowych, utrzymaliśmy odwiedzalność i sprzedaż na stabilnym poziomie. To rezultat nie tylko zmian na mapie komercyjnej centrum i dbania o jego pozytywny odbiór przez klientów, lecz także bliskiej współpracy z najemcami – dodaje Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.

W swojej codziennej pracy wszyscy przedstawiciele sklepów korzystają z dedykowanej platformy on-line, umożliwiającej m.in. bieżącą analizę wyników. W minionym roku przeprowadzono liczne szkolenia dla pracowników salonów, odpowiadające tematyką zgłaszanym potrzebom. Podczas 2018 roku odbyły się warsztaty z visual merchandisingu, profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania zespołem czy usługi tax free. Najemców Wrocław Fashion Outlet w osiąganiu celów sprzedażowych wspiera również dedykowany i doświadczony zespół retail managerów.

Efekty wdrażanych zmian przekładają się na bardzo dobre wyniki najemców. W porównaniu z wcześniejszymi latami klienci Wrocław Fashion Outlet obecnie chętniej podejmują decyzje zakupowe. Wskaźnik konwersji centrum oraz kwota zakupów przypadająca na klienta sklepu w minionym roku wzrosły, w tym ostatni wskaźnik aż o 17%.

- W tym roku, aby w dalszym ciągu wzmacniać wyniki naszych najemców, wprowadzone zostaną kolejne zmiany sprzyjające rozwojowi centrum – konsekwentnie bazujące na przyjętej strategii. Już teraz trwają prace nad stworzeniem nowej przestrzeni z placem zabaw, które w dalszej kolejności zostaną poszerzone o rewitalizację części wspólnych – zapowiada dyrektor Aleksandra Perz.

W nadchodzących miesiącach w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska powstaną strefy wypoczynku, zmieni się wystrój wnętrz, wygląd witryn sklepowych i ich oznakowanie. W pierwszej połowie roku Wrocław Fashion Outlet zapowiada kolejne, otwarcia, m.in. włoskiej marki Trussardi oraz kolejnej restauracji. Planowane jest także wdrożenie innowacyjnego programu lojalnościowego odnoszącego już sukcesy w pozostałych centrach w portfolio VIA Outlets.

Joanna Hamdan 11242 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.