100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami!
Rusza nowa kampania Almette.
Nowy spot reklamowy pokazuje, w jaki sposób serek Almette rozpieszcza wszystkie zmysły – a to dzięki jego puszystości, delikatności i 100% naturalnym składnikom. W spocie pojawia się motyw bajki „Czerwony Kapturek”, który został tu wykorzystany w lekkiej formie i służy podkreśleniu zmysłów, którymi można poczuć Almette.
Spotom telewizyjnym towarzyszyć będzie szeroka komunikacja digitalowa. W jej ramach zostały przygotowane dedykowane video, które są przedłużeniem komunikacji w TV. Dodatkowo, kampania 100% przyjemności obejmować będzie social media oraz prasę handlową. Prowadzone będą również działania public relations.
Za produkcję spotu odpowiada Agencja Change/Serviceplan, która wspólnie z agencją GPD przygotowuje także kampanię digitalową. Zakupem mediów zajmuje się Value Media. Działania public relations koordynuje Quality Public Relations.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.