Na odświeżonych etykietach postać bohatera marki została urealniona, ma wyraźniejsze rysy twarzy oraz została znacząco powiększona. Postać Harnasia umieszczona jest na tle oświetlonych słońcem polskich górskich szczytów.
Zmianie uległ również logotyp - belka z logotypem stała się prosta i statyczna. Zachowana została charakterystyczna kolorystyka Harnasia – czerwień, granat i biel. Nowe opakowania zyskały więcej lekkości i elegancji, a jednocześnie wyróżniają się na sklepowych półkach.
- Nowe opakowania Harnasia są nie tylko unowocześnieniem marki i podążają za trendami we wzornictwie opakowań, ale także budują percepcję jakości tego piwa. Chcieliśmy, aby każdy konsument, który spróbuje Harnasia, miał pewność, że trzyma w ręku dobre, solidnie uwarzone piwo. Jesteśmy przekonani,
że ta zmiana zachęci nie tylko dotychczasowych, ale także nowych konsumentów do spróbowania odmienionego Harnasia. – mówi Patrycja Skierska, brand manager marki.
Harnaś w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe.
Za kreację nowych opakowań odpowiada agencja Dragon Rouge Polska.