Marka Harnaś jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat.

Na odświeżonych etykietach postać bohatera marki została urealniona, ma wyraźniejsze rysy twarzy oraz została znacząco powiększona. Postać Harnasia umieszczona jest na tle oświetlonych słońcem polskich górskich szczytów.

Zmianie uległ również logotyp - belka z logotypem stała się prosta i statyczna. Zachowana została charakterystyczna kolorystyka Harnasia – czerwień, granat i biel. Nowe opakowania zyskały więcej lekkości i elegancji, a jednocześnie wyróżniają się na sklepowych półkach.

- Nowe opakowania Harnasia są nie tylko unowocześnieniem marki i podążają za trendami we wzornictwie opakowań, ale także budują percepcję jakości tego piwa. Chcieliśmy, aby każdy konsument, który spróbuje Harnasia, miał pewność, że trzyma w ręku dobre, solidnie uwarzone piwo. Jesteśmy przekonani,
że ta zmiana zachęci nie tylko dotychczasowych, ale także nowych konsumentów do spróbowania odmienionego Harnasia. – mówi Patrycja Skierska, brand manager marki.

Harnaś w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe.

Za kreację nowych opakowań odpowiada agencja Dragon Rouge Polska.