Rusza Sephora Beauty Lab

24 stycznia w częstochowskiej Galerii Jurajskiej rozpoczyna się tegoroczna edycja bezpłatnych, dwuetapowych warsztatów z ekspertami najważniejszych światowych marek kosmetycznych.

W 2019 r. projekt Sephora, który od lat marka realizuje z myślą o wszystkich fankach świata beauty, zawita do kilkunastu największych miast Polski.

Podczas czterech dni spotkań Sephora Beauty Lab uczestniczki biorą udział w godzinnej, indywidualnej konsultacji. Poznają tajniki pielęgnacji twarzy oraz uczą się tego, jak wykonać idealny makijaż w trendach sezonu, dopasowany do danego typu urody. Na panie czekają też promocje, prezenty do zakupów. Udział w konsultacjach jest bezpłatny.

- Nasze warsztaty to okazja do poznania kosmetycznych nowości, przetestowania ich na własnej skórze i rozmowy z ekspertem na temat tego jak wśród tej mnogości oferty wybrać to, co najlepiej odpowiada na nasze potrzeby - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu Sephora Polska. W minionym roku blisko 10 tysięcy pań skorzystało z organizowanych przez firmę spotkań. - Dbamy o to, by zarówno szczególnie wymagające klientki jak i te, które dopiero zaczynają przygodę ze światem kosmetyków, otrzymały od naszych ekspertów dopasowaną do swoich potrzeb poradę. Mam nadzieję, że tegoroczna, 9 już edycja Beauty Lab, będzie okazją do kolejnych, owocnych spotkań i sprawi radość odwiedzającym warsztaty paniom – dodaje Małgorzata Dzięcielewska.

Aby wziąć udział w spotkaniach, wystarczy umówić się na bezpłatną konsultację za pośrednictwem infolinii Sephora pod numerem telefonu: 801 801 400. Zapisy na poszczególne terminy startują tydzień wcześniej.

Najbliższe spotkania Beauty Lab odbędą się:

Częstochowa: Galeria Jurajska - 24-27 stycznia - spotkanie z ekspertami marek: Clinique, Estée Lauder, Lancôme, Marc Jacobs, Yves Saint Laurent, Sephora
Kraków: Galeria Bonarka - 6-9 lutego
Szczecin: Galeria Galaxy - 21-24 lutego
Poznań: Galeria Posnania - 6-9 marca

Szczegóły na www.sephorapolska.pl.                 

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }