Payback zachęca do wykorzystania punktów

W przeciwnym razie stracą one ważność.

W ramach kampanii "Uratuj Punkciaka", Payback zachęca uczestników programu do tego, aby byli smart shopperami i wykorzystali do końca lutego wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu.

Punkty można przeznaczyć na zakupy w ponad 3 tys. sklepów partnerów programu, nagrody Payback, mile Miles & More lub program dożywiana dzieci Pajacyk.

Uczestnicy programu mogą wybierać spośród około 1000 artykułów, wśród których są zarówno akcesoria codziennego użytku, jak i produkty premium, a także vouchery do zrealizowania u wybranych partnerów Payback, takich jak Allegro, Multikino, Orange, PizzaPortal.pl czy MyTaxi. Zdaniem Payback obecnie bestsellerem jest karta podarunkowa Allegro o wartości 50 zł. Bardzo dużą popularnością cieszy się również sprzęt i akcesoria kuchenne oraz do sprzątania, a także elektronika i produkty z kategorii "uroda".

Kampania "Uratuj Punkciaka" realizowana jest w kanałach własnych Payback – na stronie payback.pl, profilu firmy na Facebooku oraz w aplikacji mobilnej, jak również w punktach sprzedaży wybranych partnerów. Prowadzona jest też komunikacja bezpośrednia do zarejestrowanych posiadaczy karty programu.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }