Bakalland i O bag we wspólnej akcji

Jej celem jest uświadomienie konsumentkom wielu możliwości wyboru przekąski oraz torebki.

Bakalland podjął współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach.

Akcja marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek, jak i przekąsek, a także propozycji ich wspólnego zastosowania.

W jej ramach do każdej torebki zakupionej w jednym z 8 salonów O bag Store oraz w sklepie online na obagstore.pl , dodawana będzie przekąska z linii „Chwyć&Jedz” – lekko solona prażona kukurydza.

Współpraca obu marek, ma za zadanie uświadomienie konsumentkom wielu możliwości wyboru przekąski oraz torebki. 

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }