Bakalland i O bag we wspólnej akcji
Jej celem jest uświadomienie konsumentkom wielu możliwości wyboru przekąski oraz torebki.
Bakalland podjął współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach.
Akcja marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek, jak i przekąsek, a także propozycji ich wspólnego zastosowania.
W jej ramach do każdej torebki zakupionej w jednym z 8 salonów O bag Store oraz w sklepie online na obagstore.pl , dodawana będzie przekąska z linii „Chwyć&Jedz” – lekko solona prażona kukurydza.
Współpraca obu marek, ma za zadanie uświadomienie konsumentkom wielu możliwości wyboru przekąski oraz torebki.

Joanna Hamdan
12180 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze