Frosta mówi jak jest

Ruszyła zimowa kampania reklamowa marki.

14 stycznia Frosta wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca.
 
Spoty, będące nową odsłoną kampanii "Mówimy jak jest", emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów Frosty – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po meksykańsku oraz Rybę z pieca po włosku. Kreacjami spotów zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
 
Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, gdzie pojawią się spoty promocyjne dań gotowych Frosty, przygotowane w ramach konkursu dla młodych twórców przeprowadzonego na platformie MillionYou. Produkty marki pojawiają się w nich głównie w kontekście aktywnego trybu życia, wspólnego gotowania i realizacji pasji.

On-line pojawią się też przepisy na gołąbki z wykorzystaniem Noodles and chicken, danie Mexican Chicken zapiekane z nachosami oraz Rybę z pieca z brokułami i kluskami parmezanowymi według Bartosza Liska – szefa kuchni warszawskiego "Lokalu na rybę".

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }