W najnowszej kampanii Nivea promuje linię płynów micelarnych Nivea MicellAir Skin Breathe, która zapewnia skuteczny demakijaż - 0% pozostałości po makijażu i brak tłustego filmu, dzięki czemu skóra może "oddychać".

- Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę od początku wydał się nam idealnym pomysłem. Agnieszka niedawno zdecydowała się wziąć oddech w życiu zawodowym, nasze produkty gwarantują ten "oddech dla skóry" każdej kobiecie, na co dzień. To idealny kontekst podkreślający mistrzowskie działanie linii Nivea MicellAir Skin Breathe, dzięki rekomendacji prawdziwej mistrzyni! – mówi Małgorzata Sieczkowska, dyrektor marketingu Nivea Polska.

Kampania realizowana będzie w pierwszym kwartale roku, w digitalu oraz w prasie. Za koncept kreatywny "Pozwól skórze oddychać" odpowiadają agencje GoldenSubmarine (koncept i realizacja kampanii digital) oraz FCB Bridge2Fun (hasło kampanii, scenariusz i realizacja video, prasa). Za zakup mediów odpowiada OMD.

Marketer nie ujawnia wysokości budżetu kampanii ani szczegółów kontraktu z Agnieszką Radwańską.