"Milion Grześków do wygrania"
Pod takim hasłem od lutego do końca marca potrwa loteria marki z portfolio firmy Colian.
To pierwsza tego rodzaju akcja w segmencie wafli impulsowych, z gwarantowaną pulą miliona wafelków do rozdania. Otrzymają je osoby, które w promocyjnych opakowaniach Grześków znajdą hasło "Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g". Gratisowe wafelki będzie można odbierać do 30 kwietnia w specjalnie oznaczonych punktach wydań.
Akcja będzie silnie wspierana w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym za pomocą materiałów POS i dedykowanych standów.
Szczegóły loterii oraz regulamin od 1 lutego na www.grzeski.pl.

Joanna Hamdan
11823 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze