Cykoria nowościami stoi

W 2018 roku producent wprowadził na rynek prawie 20 nowych produktów.

– W ciągu całego roku pojawiło się prawie 20 naszych, nowych produktów takich jak: przeźroczyste galaretki, zielone zupy w 4 smakach, suszone pomidory, sól peklowa, przyprawa grzybowa z warzywami, czarnuszka, cząber, chrupiąca mieszanka, mieszanka owocowo-warzywna, przyprawa do kaczki i gęsi, a także przyprawa do ryb i owoców morza. Większość z nich jest dostępna w dużych sieciach handlowych, bo to właśnie tam nowości sprzedają się najlepiej - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. handlu i marketingu, Cykoria.

Jak wygląda ich sprzedaż na dzień dzisiejszy? Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, bowiem przed wprowadzeniem każdej z nich dokładnie zbadaliśmy rynek - mówi Jerzy Kurowski.

Jego zdaniem zdecydowanym hitem roku 2018 została nasza przyprawa grzybowa z warzywami, którą początkowo eksportowaliśmy wyłącznie na rynek rosyjski, ale pod wpływem próśb naszych partnerów handlowych uruchomiliśmy jej produkcję także na rynek polski. Naturalny charakter produktu, a także duża zawartość suszonych grzybów i lokalnych warzyw, prosto od kujawskich rolników sprawiły, że mieszanka ta błyskawicznie przyjęła zyskała popularność wśród polskich konsumentów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }