"Razem raźniej"

Pod takim hasłem Słodka Chwila, marka deserów z portfolio Dr Oetker, wystartowała z nową komunikacją.

Bohaterami reklamy są dorośli i dzieci. Spoty powstały w dwóch wersjach - z udziałem m. in. nastolatek i dzieci.

Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które mają oddawać relacje między bohaterami spotu. W tle słychać cover popularnej piosenki "Everlasting Love".

Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30-sek. i czterech wersji 15-sek.,
z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, Polsat oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o wsparcie w internecie: display,  VoD, media społecznościowe.

Koncept nowej komunikacji powstał we współpracy z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil. Reklamę wyprodukował dom Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Joanna Hamdan 9740 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }