Bohaterami reklamy są dorośli i dzieci. Spoty powstały w dwóch wersjach - z udziałem m. in. nastolatek i dzieci.

Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które mają oddawać relacje między bohaterami spotu. W tle słychać cover popularnej piosenki "Everlasting Love".

Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30-sek. i czterech wersji 15-sek.,
z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, Polsat oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o wsparcie w internecie: display,  VoD, media społecznościowe.

Koncept nowej komunikacji powstał we współpracy z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil. Reklamę wyprodukował dom Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.