Kaufland nowy rok zaczyna od otwarć

Sieć planuje wkrótce uruchomić cztery nowe sklepy.

(Na zdjęciu sklep Kaufland w Sosnowcu)

- Sieć Kaufland dynamicznie rozwija się w Polsce. Posiadamy już 208 sklepów i planujemy kolejne inwestycje. Budując market w danej lokalizacji, ważne są dla nas nie tylko cele biznesowe, lecz także potrzeby lokalnej społeczności. Zależy nam na tym, aby tworzyć sklepy atrakcyjne, w których klienci zrobią zakupy na dobry tydzień – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu i szef Departamentu Obszary Centralne w Kaufland Polska.

Nowe sklepy Kaufland zostaną otwarte we Wrocławiu, Lublinie, Nowym Sączu i Gliwicach. Pierwszą oddaną do użytku inwestycją będzie ta wrocławska. Sklep będzie mieścił się na rogu ul. Długosza i Czajkowskiego, a jego powierzchnia sprzedaży wyniesie około 2,8 tys. mkw.

Ponadto z myślą o wygodzie mieszkańców wrocławskiej dzielnicy Karłowice oraz klientów marketu, oprócz budowy sklepu i przestronnego parkingu ze specjalnie wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi, Kaufland przeprowadził też modernizację przyległej ulicy Długosza. Obejmowała ona położenie nowej nawierzchni ulicy oraz częściową przebudowę infrastruktury. Powstał też nowy chodnik i rozbudowane zostały pasy zieleni.

Nowe sklepy sieci Kaufland będą wyróżniać się szeroką i zróżnicowaną ofertą. Klienci znajdą w nich kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, mięso, sery i wędliny. Dostępna będzie także szeroka oferta artykułów przemysłowych, m.in. tekstyliów, AGD, RTV.

W nowych placówkach klienci będą mogli również korzystać z darmowego Wi-Fi. Do dyspozycji będą także kasy samoobsługowe. Markety będą wyróżniać się intuicyjną topografią spójną z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci.

W nowych placówkach Kaufland stawia na rozwiązania przyjazne środowisku, takie jak energooszczędne oświetlenie LED czy technologię odzysku ciepła odpadowego, która pozwala na redukcję emisji gazów cieplarnianych. System zarządzania energią w sieci Kaufland jest w pełni zautomatyzowany i oparty na międzynarodowym standardzie ISO 50001.

Joanna Hamdan 9740 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }