Z Nestle do Barcelony
Producent wystartował z nową loterią konsumencką płatków śniadaniowych.
Następnie należy dokonać zgłoszenia na stronie loterii. Uczestnik od razu otrzymuje informację, czy do przesłanego zgłoszenia przypisana jest nagroda dodatkowa - gra Uno Extreme (1000 sztuk).
Na zakończenie odbędzie się losowane nagrody głównej - trzech wycieczek rodzinnych do Barcelony.
Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w social media oraz materiały POS (adaptacja globalna).
Akcja ma charakter instant win, a przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 17 marca.
Za obsługę działań odpowiada agencja Unique One, która pozyskała klienta w wyniku przetargu. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze