Z Nestle do Barcelony

Producent wystartował z nową loterią konsumencką płatków śniadaniowych.

Aby wziąć w niej udział, należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych Nestle (Cini Minis, Chocapic, Cookie Crisp lub Lion), które na zewnętrznej stronie zawierają informację o loterii, a wewnątrz kod.

Następnie należy dokonać zgłoszenia na stronie loterii. Uczestnik od razu otrzymuje informację, czy do przesłanego zgłoszenia przypisana jest nagroda dodatkowa - gra Uno Extreme (1000 sztuk).

Na zakończenie odbędzie się losowane nagrody głównej - trzech wycieczek rodzinnych do Barcelony.

Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w social media oraz materiały POS  (adaptacja globalna).

Akcja ma charakter instant win, a przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 17 marca.

Za obsługę działań odpowiada agencja Unique One, która pozyskała klienta w wyniku przetargu. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }